lördag 19 januari 2013

Vad jag glömde berätta.. del I

Året tog slut innan jag hann blogga massa saker. Så innan jag gör en recap tänkte jag visa årsslutets projekt. Flera gånger har jag nämnt att jag stickade till Sticka och skicka. Det blev 4 koftor, tre mössor, två par sockar och en filt. Allt i restgarner från min noobtid och det passade bra eftersom projektet efterlyste kläder i akryl. Jag ville gärna få ihop små paket i samma färg men det fanns inte tid innan deadline. Alla grönt som blev över på slutet virkades ihop till en åttauddig mormorsrutefilt.

Translation
2012 ended before I had the time to blog some projects. So before a recap I thought I'd show endyear-projects. Several times I've mentioned a project named Knit and send. I managed to send 4 babycardigans, three hats, two pair of socks and a blanket. Everything in rests from my noobperiod and it fitted well since the project wanted clothes in acrylic. I really wanted to get together small packages with matching colours but deadline hit. All green rests I made to a 8-sided grannysquareblanket.




 


2 kommentarer:

Blenda sa...

Så mycket fint! Fina grön-gråa färger också!

Ha det gott/Blenda

'ulliganen sa...

Tack! Hoppas det kommer till nytta =)

Detsamma!