fredag 2 december 2011

Stellan Skarsgård

För lite mindre än ett år sedan hantverksutmanades jag på ansiktsboken. Äntligen har jag fått tummen ur och är snart färdig så här i början av december. Den första skickades per post till ett Stellan Skarsgård-fan.


Jag måste säga att jag var nervös och hade tidigare flera gånger frågat våra gemensamma bekanta om hon verkligen gillar den där herren. Jo, det stämde och hon blev lycklig =) Det gjorde mig lycklig. Vantarna jag fick har jag skrivit om tidigare och jag uppskattar dem lika mycket som hon Stellan!

Stellan har jag kalkerat av och bara broderat med raka (?) stygn. Det var inte helt lätt att få alla linjer där de skulle på väven. Bokstäverna är korsstygn. Färgvalet (eller snarare bristen på färg?) verkar vara mitt signum.


Peace out!

Inga kommentarer: