fredag 23 september 2011

Muffins och krig

Hemligheten på bild i förra inlägget har överlämnats. Temat var muffins och förutom en fin
baka-muffins-bok innehöll presentetn också en tavla; "Make cupcakes, not war."


Jag hade bestämt mig för att brodera någonting som passade presenttemat men hade lite svårt att hitta på något bra själv. Så jag sökte på internet och fann en tavla där någon broderat just det där. Den hade hjärtan istället för muffins under texten. Eftersom bilden var så liten lyckades jag inte tyda ut mönstret för att brodera bokstäverna, så det är i varje fall självgjort. Ja, den här förklaringen är nödvändig eftersom jag taskigt nog inte hittar bilden jag använt mig av. Muffinsen är lite blandade sökta bilder.

Idag är jag förkyld men jag har bestämt mig för bli frisk till imorgon. Får se hur det går.

Inga kommentarer: